Allah aşkına buranın neyini beğenipte öneriyorsunuz beni muayeneye almadılar bile bu nedir ya Nisan 26 sında randevum var o zamanda 38 haftalık oluyorum hamileliğim boyunca sadece bu Aya randevu denk getirebildim doğumu sözde orada yapıcam ama nasıl olacaksa artık