EsraOzar aminnn , dedikleri gibi cinsiyet değişebiliyor içiniz rahat olsun , bizim de 2 tane bir 1 tane bir duruyor dondurulmuş bende suan 13 haftalığım acaba onları deneyince de iğne vs kullanıyor muyuz , birde tüp bebekten sonra normal yolla olan da çok oluyormuş isteyince ilk şansınızı deneyin isterseniz :)