portakalkeki Merhaba kızlar 20 haftalık gebeyim yaklaşık iki aydır vajinada özellikle yatıp kalkarken bi batma hissi geliyor zonklama gibi iğne batması gibi değişik doktorum devam ederse kontrole gel dedi bunu yaşayan var mı başka neden oluyor acaba
nzlm45 portakalkeki evet bende idrar yolu enfeksiyonu olunca iki gün o ağrıyı çok yaşadım, sonra munoral şase içtim düzeldi
Nisssss portakalkeki bende 19. Haftamdayım 2 gündür vajinama batma hissi oluyor doktora cuma gidicem.size ne söylediler acaba çok sık oluyor.korkmaya başladım.
Baobap portakalkeki su hamilelikte en önemli şey. Enfeksiyonda en yaygın sorun. Su da bunun tek çaresi. Suyu sevmiyorsanız limon dilimleyn içine geceden. Sürahiya şişeye vs. hazırlayın 3 lt, akşama kadar için.
rosatue Nisssss korkmanıza gerek yok ayakta kalınca daha sık oluyor. Dinlenin 😊 bende de 20li haftalarda çok oluyordu 30dan sonra sebebini bilemediğim bir şekilde kesildi. İdrar yolu enfeksiyonu hiç olmadım onunla bağlantılı olduğunu düşünmüyorum.