Tubasel5 Sizde de öyle oluyor mu acaba? Ben gittiğimde 27. Hafta dönmüştü bebek . Bugün çok aşağıda hissediyorum hareketleri. Yarın kontrolüm var ama İnan herseyden korkar olduk artık 🙄
Emel38 Tubasel5 dün kontrolum vardı.ayaklarıymis aşağıda hissettiğim..bende korkuyordum kanala erken girdi diye çünkü erken daha..30+6 dedi doktorumuz.
Emel38 Tubasel5 doktorum başı kanala girerse yanların ve belin ağrır , ayakları asagidaysa kasiklarina bebegin ayakları vurur ve ağrır ordan secebilirsin dedi.
Tubasel5 Emel38 yan kaşık ağrılarım çok. Bugün böyle asagıda hissediyorum normalde yıkarsa tepiniyordu çok hareketli. Ay insallah korktgum başıma gelmez 🙄