Cigdemmom benim gözlemim belli başlı büyük özellerde sadece, doktorlar hastalara geri dönüyor ya da özel muayenehanede olanlar. Ama diğer özellerde Dr acıp konusamam ama müsait olunca yazarım dıyorlar, canları isterse 2 kelime ile cevap veriyorlar istemezse vermiyorlar. Hatta büyük özellerde bile cevap vermeyen cok. Benim özel zamanım dıyor, mesai dısı dıyor bakmıyor