deletedmom30 Herkes istediğini sorabilir ben terslemek için veya hevesini kırmak için değil kıyaslamayı anne psıkolojısı acısından uygun bulmadıgım ıcın açıklama yaptım sadece her kılo postunda yaptıgım gibi. Elbette bayanda farkındadır ama her insan bir değil kimisi heycanını dısardan yasıyor paylasmayı sevıyor bayanda belki masumane bır sekılde danısıp bizlerle paylasmak ıstemıstır .. Saygı duymak lazım 🌸