Neroizm DuyguEyupoglu ben sahsen Aşkin Evren Güler’i oneririm. Hamileligimin iyi gecmesini borcluyum kendisine. Moral yukselten, ilgili, guler yuzlu bir doktor. Doktorlarda gorulen o kasintilik, somurtkanlik vs hic yok.
BaharCihangir DuyguEyupoglu serdar kaya henüz yeni geldi fethiye ye pek bilinmez özel lpkman hekim hastanesi marmariste özel bi hastanedeydi kendisi suan fethiye de 😢 cok iyi ilgili bir doktordur bi bakının derim
DuyguEyupoglu Yarenehamileyim Hemşireyim bende önceden Yücelende çalıştık ama bilemiyorum Leton nasıl sizde Ayla hanımdan sıra bulamadım Atilla beyden aldım ilk randevumu🤷🏻♀️
DuyguEyupoglu Aylin01 Evet onu çok duydum hatta ilk sıramı ondan alıcaktım ama sıra bulamadım 😪 Atilla beyden aldım artık
Neroizm DuyguEyupoglu hmm dogru soyluyorsunuz unutmusum ben 😕gidis tarihi hala belli olmadi benim de son aylarda doktorum degisecek maalesef.
Aylin01 DuyguEyupoglu Ne zaman için randevu istediniz randevusuz olarak gelince de aradan alıyorlar bazen bende öyle gidiyorum
DuyguEyupoglu Neroizm Aşkın bey gitmese ona giderdim bende gözüm kapalı ama gidişi üzdü😪 Atilla bey için çok iyi diyolar ama leton hastanesi malzemeleri falan çok eskiymiş sanırım öyle duydum
Aylin01 DuyguEyupoglu evet Aşkın beyin enerjisi falan çok iyi birisi ama gidecek olduğu için ben Ayla hanıma gitmeye başladım o da çok iyi birisi. Ama leton hastanesi için açıkçası pek iyi diyemem yani benim görüşüm bu
Neroizm DuyguEyupoglu ben de acil bir durumda gitmistim atilla beye kendisi siz evhamli hanimefendiler her firsatta gelmeseniz biz nasil zengin olurduk diye espri yapmisti. Esim güldü ben sogudum adamdan acikcasi. Yasadigim korkudan sonra boyle bir espri beni rahatlatmadi rahatsiz etti acikcasi. Tabi benim o anki psikolojimden oturu de olabilir bu bilemiyorum hamileligimin ilk haftalariydi.
DuyguEyupoglu Aylin01 Ayla hanımda sıra bulamadım ilk Atilla beye aldım artık Ayla hanıma devam ederim bende olmadı.
Aylin01 DuyguEyupoglu hangi doktor sana iyi gelecekse ona git çünkü herkese her doktor iyi gelmiyor ben ilk gebeliğimde aşkın beyin eşi çiğdem hanıma gitmiştim hamileliğimi resmen mahvetmişti düşük yaptığım zaman gece acilde aşkın bey vardı ve ertesi gün hastenede aşkın bey odama gelip bana teselli vermişti bu gebeliğimde yine ona gidecektim ama kısmet olmadı o da gidiyormuş bende Ayla hanıma gittim ve memnunum enerjisi bana iyi geliyor 😊 moral çok önemli hamilelikte
DuyguEyupoglu Aylin01 Kesinlikle öyle bana moral vericek beni her detaydan bilgilendiricek doktor lazım herkese lazım bakalım daha çok başındayım deneyip görücem ☺️
Aylin01 DuyguEyupoglu aynen öyle mesela ben geçen hafta gittim randevum vardı Ayla hanım bana kızımın her detayını her yerini gösterdi ve anlattı bu beni çok mutlu etti ve içim rahat geçiriyorum hamileliğimi 😊 inşallah sende sağlıklı rahat bir gebelik geçirirsin