Asli10 Merve_Sa ben hastane çıkışını ilk kızımda nakışlı 10 lu set almıştım ve 2 aya kalın giydirmiştim bence nakışlı alın daha güzel duruyor mini konsept diye bi sayfa var istagram da tavsiye ederim kumaşının kalitesi mükemmel
Merve_Sa Alyamm_ evet normalde hiç baskılılara bakmamıştım bugün karşıma çıktı kararsız kaldım kıyafetler sorun değil aslında ama dediğinzi gibi battaniyeyi sürekli kullanıcaz ayrı ayrı yaptırsam bu sefer yine aynı ücrete gelicek o yüzden takım istiyorum
Merve_Sa Alyamm_ yok canım estağfurullah aslında bende sizin gibi düşüncedeyim sadece bugün baskılıların fiyatını görünce kararsız kaldım ama yine gider nakışlı alırım😄
Alyamm_ Merve_Sa Ya evet herşey çok pahalı ama heves işte ben ilkte yaptırınca geçti oğluma nakışsız baskısız bakıyorum 🙈
Asli10 Hafise hatta büyüktü 3800 Gr doğdu 1 ayın sonunda 4600 oldu yaptırdığınız yerin kalıbına göre çok fark ediyo bazı yerlerdeki hastane çıkışları el kadar malesef benim yaptırdığım yer çok iyiydi
bebisini-bekliyor Merve_Sa bence nakışlı lar daha guzel duruyor baskıdan. Bende isimli nakışlı olarak tulum seti düşünüyorum 10 lu pahalı geliyor isimliyi sonucta daha nerde giydircez tulumu hatıra saklarım en azından 😊
mommysweet Merve_Sa canım bende hello baby colectiona sordum 3lü tulum battaniye yastık nakışlı set 250 tl, 11 li hastane çıkısı yastığı battaniyesi 310 tl arada 60 tl fark var hangisi mantıklı olur anlayamadım