efruzzz hanibazen gümüş kapak yerine balmumu koruyucular var onlari bi inceleyin isterseniz cok memnun kalan var ve uygun 30 ay kullanim suresi de var bende bugun aldim e bebekte 50 tl idi bana mantikli geldi belki sizde fikir degistirirsiniz
hanibazen Laleimeftun gerçekten mi valla kafam fena karıştı inanılmaz farklı fiyatlar ve 925 saf gümüş değil diyenler anlamadım gerçekten
Hanim90 Laleimeftun bilmeden araştırmadan yorum yapıp da insanların parasının emeğinin vebaline girmeyin lütfen yaa
Soe hanibazen 925 ayarlarda farklı karışım olduğundan önerilmiyor 999 ayar almanız lazım ben silvermoon aldım memnunum
efruzzz Oglumveben34 valla yorumlari gayet iyi bi bakin isterseniz ben daha bugun aldim direk takmaya baslicam
efruzzz Oglumveben34 vardi canim ben simdi taktim etkisi nasil olur bilemem ama oturusu falan cok iyi rahat hic rahatsiz etmedi beni bilgin olsun
Oglumveben34 efruzzz yorumlara falanda baktım gayet güzel yorumlar sipariş vereceğim bende. 8.aylıktan itibaren kullanmaya başlayın diyor öyle yapacağım. Allah razı olsun çok teşekkür ederim