Geçmiş olsun. Beslenmenize dikkat edin lütfen. Bol sıvı alın. Bebekleri etkilemiyor ancak ilaç kullanamadığımız için ağır geçirmemek adına meyve sebze su ve istirahat önemli. Bazı gebelere doktorlar vitamin kullandırıyor. D vitaminizi aksatmayın zaten gebelik süresince ve sonrasında Bi müddet kullanılması lazım. Tekrar geçmiş olsun 🙏