Ayse66_1 Sevgi hocaya gidiyorum ve cok memnunum nesesi guler yuzu gamzeleri ile her sorunuzu tek tek yanitliyor ilgileniyor. Instagram hesabı var oradan çalışmalarina bakabilirsiniz.
Mmomyy06 DemirleHayat ben de ona gidiyorum aynen dediğniz gibi birisi:) ben sakin yapısını seviyorum ayrıntılıyı nerde yaptırdınız acaba?
DemirleHayat Mmomyy06 Sinan Tan a gitmiştim 22+ da memnun kaldım. Su anda ise 30+ olduk. 🌸 Siz kaç haftasınız?
DemirleHayat Mmomyy06 22+ olunca daha bir belli oluyor eli yüzü ama zaten doktor da 22den sonraki randevularimiz da renkli bakti ondan çok da önemli değil 20den sonra da gidilebilir ama normalde devlete gidiyorsanız özele gitmiyorsaniz çıktı alamıyorsaniz falan 22 gibi gidin 🥰
Asenacigim DuyguCnpltTyds90 yaa ben de neslihan hanıma gitmek istiyorum siz memnun musunuz? İlgisi alakası nasıl?
DuyguCnpltTyds90 Asenacigim dünya tatlısı, çok sakin, güler yüzlü, tavsiye ederim, bi görüşün bence. İçinize sinerse devam edersiniz.
Asenacigim DuyguCnpltTyds90 çok teşekkür ederim yakın zamanda gitmeyi planlıyorum. Normal doğumu öneriyor mu peki bu konuda bir teşviği var mı?