Naz27 Merimm Ankara Keçiören de İkbal hocaya gidiyorum memnunum Bülent hocayı da çok beğeniyorlar ben bayan istediğim için ikbal hocayınsectim yoksa kesinlikle Bülent hocaya giderdim
Ozge2611 Naz27 iyi günler canım. O hastanede muayene ücreti nekadar acaba bilgi verabilirmisin? Bende bı mauye olmak için güdecegım de
Naz27 Merimm evet cnm paket aldım 9 haftalığız daha bende yeni başladım daha fazla bilgi vermek isterdim ama 🙈
Tugce-ylds Ozge2611 merhabalar bende doğum paketi yaptırdım o şekilde gidiyorum ama sadece muayene ücreti 300 350 arasıydı canım
Tugce-ylds Ozge2611 ben yeni yaptırdım daha 8 bin kontrolleri de içinde doğum sezeryan normal farketmiyor 😊
kubrayzz_06 Merimm ben bülent hocaya gidiyorum mükemmel biri 35 haftalık olduk erkek ayrımı yapmıyosanız bülent hoca derim
Papatyaberen kubrayzz_06 merhaba ben de Bülent hocaya gidiyorum ve çok memnunum şuanda 29+5 haftalığım acaba sizinle doğum şekliniz için kaçıncı haftada görüştü ve nst ye ne zaman başlattı ☺️
Seher112 Papatyaberen bülent hocanın hastasıyım bir sorununuzolmazsa 36. Haftada nat oluyor ben 35. Haftada girdim
kubrayzz_06 Papatyaberen nst ye bugün girdim sancım çıkınca alttan öatı muanesi de yaptı canım 35 nci haftanda nstye girersin