Hanımlar merhaba bir konuda beni aydınlatırsanız sevinirim . 4 hafta 6 günlükken doktorumuz 10 gün sonra birdaha gel hem kalp atışlarını dinleyelim hemde bebeği görelim dedi 10 gün geçti dün gittik 6 hafta 3 günlüğüz, bebeğin kalp atışlarını duyamadık küçük daha 5 hafta sonra tekrar gel dedi bana biraz garip geldi 5 hafta sonra 12 haftaya giriyoruz . Çok saçma değilmi