2prensin_annesi hayır ben doktoruma danışmadım özel hastaneye gidiyordum eğer trombosit değerlerim yükselmezse Doğumu sadece tıpta yapabileceğim söylendi bende burada araştırırken dediğim gibi o mesajla karşılaştım internetten baktım ve kullandım 🤷🏻♀️ Elhamdulillah faydasını gördüm