2prensin_annesi Trombosit düşüklüğü yaşayan yada itp hastası olan var mı arkadaşlar bilgilerinize ihtiyacım var😕
iraz4 2prensin_annesi ben itp gecirdim dalagimda alindi ama.malesef covit gecirmisim bagisikligim coktu kortozonla bile fazla.yukselmiyor 10 yil sonra tekrar yuzlestim hastaligimla
iraz4 2prensin_annesi ilk hamileligimde hicbir sorun yasamamistim 380 binlerdeydi 10 yil sonra covit olup cokerttim 7 binlere indi plt kortozonla devam
Minikbebek25 2prensin_annesi lupus hastasıyım bende aynı sekildi trombosit düşüklüğü var kortizon kullanıyorum hamdolsun iyiyim
Ebrusnhzl 2prensin_annesi Bende trombosit düşüklüğü yaşadım 3 ay boyunca kortizon tedavisi gördüm sonra düzene girdi ama şuan yine hep sınırda hiç 200binlere çıkmadı mesela hep 150bin bazen 145 bi filan 11+4 haftalık hamileyim şuan içinde bir sıkıntı yok gibi