[silindi] bazı doktorların prensip gereği 16. Haftadan önce söylemeeme gibi huyları var haklılarmı çok haklılar ☺️ yanılma payı çok oluyor kız dese hem millete duyurcan hem alışverişe çıkcan 3 hafta sonra bi öğrencen ki aa saklamış kendini erkekmiş diyecek hadi bakalım😅 benim dokttorda söylemedi 16. Haftada %90 koz dedi sevincimi yaşayamadım bende kız hissediyyorum ama kızmı bak eminmisin hocam değişmesin diye diye bi hal olduk 😅 21 de detaylı ultrason a girince tam kesinleşti alışverişi öyle yaptık ☺️ ama o sürede millete söylesekte kızım olcak diye adepte olmadım kesin olunca başladım kızım diye 😅 böyle pimpirikli anneler doktorları bu yöne sevk ediyor doktoruna kızma bence ☺️ dava açan varmış bize erkek dediniz nasıl kız olur diye😅