Hanımlar merhaba,
Dizimin arka kısmında inanılmaz ağrı var ne yaptıysam geçmiyor. Magnezyum kullanıyorum masaj yapıyorum ama bana mısın demiyor. Yürüyemiyorum resmen ağrıdan. Aklıma yakı bandı geldi yapıştırdım epey rahatlattı ama hamilelikte bi zararı olur mu diye takıldı kafama. Bilginiz var mı zararı konusunda yada kullanan oldu mu bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim