rmeysaa12 Cuma günü kontrolüm insAllah ama ara ara kasık ağrılarım oluyor. Babaannemi kaybettim çok üzüldüm çok ağladım. Acaba onun etkisi var mıdır? Erken doğum riski beni çok korkutuyor açıkçası