Süt içtim naneli şeker yiyorum sakız çiğniyorum meyve yiyorum yok yani geçmiyo geceleri kesinlikle uyuyamıyorum :( 32 haftalık olduk bu arada. Çözüm önerisi olan var mı cumartesi doktor kontrolüm var bahsedicem ilaç falan vermesi için ama . Gidene kadar bi çözümü varmı acaba ?