hanmlar sağ kasığım da önceki sezeryan kesisin de ağrı oluyo hamilelikten önce de ani hareketlerde ani hapşırmalarda falan olurdu bu ağrı ama şimdi karnım büyüdükçe daha da sıklaşmaya başladı durduk yere otururken ağrı giriyo sezeryan kesiğin de sıkıntı mı var acaba haftaya gidicem doktora kesik yerinde açılma incelme falan mı var acaba diyorum ama ilk sezeryanım kesiğinde hiç böyle ağrı yaşamamıştım ikinci sezeryanımdan sonra kaldı bu ağrı şuan üçüncü sezeryanım olacak