Alyamm_ aselelif06 Sab simplex ve Nurse harvey’ s kullandım kızım da dönüşümlü olarak ikiside iyiydi.
Minnakkkk aselelif06 biaogai nın hiç faydasını görmedim ben biz nurse harwey s kullanmıştık çok olmasa da biraz rahatlatmıştı
Ozgepoyrazaden 25 haftalık gebeyim bu 2. Gebeliğim . Doğum çantama ilk koyacağım şey sub simplex kesinlikle . Allah onu bana ilk yazan doktordan binlerce kez razı olsun .
aselelif06 Sedakbyk biogaia gümde 5ndamla kullanıyoruö ama sub simplexi kaç damla kullansaö 15 yazıyo doktoruöa da sormadım
Alyamm_ aselelif06 Valla kızım 2 buçuk yaşında şuan ama yanlış hatırlamıyorsam sab simplex normalde 15 damlaydı ben iki tane ürün kullandigim için dönüşümlü olarak her ikisini 5 er 5 er damlalar halinde 2 kez kullanıyordum. Doktorum bu şekilde yönlendirme yapmıştı.