İlk kez böyle bişi duyuyorum. Bakan kişi doktor değil mi asistan ne bilsin 🙄 asistan baksa da doktora ona sorsa gene anlicam. Umursamıyorsa sizi değiştirin bence. İlerde pişman olursunuz. Özel sanırım, o kadar para veriyorsunuz hakkını verecek doktora gidin