Bana da mayıs basından Ortasına kadar sürecte hazır ol dendi. Dogum seklim belli değil ve ben ne hissettiğimi bile bilmiyorum 🤷♀️ cantalar hazır ama ev temizliğim kaldı işte. Bi taraftan da online okulum var. calısma ya sınavlara girmeye çalışıyorum ama beynim durmuş gibi.ev temizliği de kafamda buyuyup duruyor. Bu arada bel agrılarım pik yaptı. Belimden dolayı iki adımda bir dinlenmek zorunda kalıyorum ve bazen de yattığım yerde kalakalıyorum. Kilo artısım ve odemim arttı. Ikı günde 1 kılo aldıgım oldu, uff cok feci. Diyet VS yapamıyorum çunku hergüne corba, sebze, has lama et VS gücüm ve isteğim olmuyor. Hayırlısı insallah