Arkadaşlar çok merak ettiğim bir soruyu sormak istiyorum sizlere.Özel bir kurumda sigortalı çalışanım.32.haftada çalışabilir raporu aldığım taktirde 32-37 haftalar arasında doğumum gerçekleşirse.kendim doğum gerçekleştiği için otomatik olarak izne düşüp rapor parasından faydalanabilir miyim?