Meryemkale Sevda_keskin94 ben mine hanıma gidiyorum hatta ctesi tekrar kontrolüm var çok sıcak kanlı sevecen işinde iyi sıfır soru işaretiyle çıkıyorum odadan🥰
Fndzdmr Merhaba ben gidiyorum doktorum Mine hanım çok memnunum kendisinden çok tatlı ve güleryüzlü bi insan. Eşleri de içeri alıyor 😊
Meryemkale Sevda_keskin94 saadet hanımı bende düşünmüştüm ama çok yoğun bazen tam anlamıyla ilgilenemiyomuş çoğu kişi aynı şeyi söylüyo ama genel olarak medipol deki tüm kadın doğum doktorları çok met ediliyo
Sevda_keskin94 Meryemkale 25+2 haftalık oldum ilk zamandan ona gidiyorum çok yoğun bir doktor ama ilgisi gayet iyi ama bende doktorların hepsinin iyi olduğunu duydum 😊
Sevda_keskin94 Meryemkale ben sormadım ama gelmiyor diye biliyorum nöbetçi doktor da doğum yapıyorsun