serifenur_60 kahverengi lekelenme genelde hamilelerde olabiliyor. Rahim ağzında kalan bir kanama bölgesi falan varsa ordan gelen kan diye söyleniyor.
Bende çok yaşadım ve kanama bölgem vs hiçbişeyim olmamasına rağmen. Açıkçası nedenini bulamadılar diyebilirim. Ama tedbiri elden bırakmadık progestan fitil olarak kullandım her lekelenmemde. Siz yinede kendi doktorunuza danışın içiniz rahat etsin ❣️ Ayrıca pembe ve kırmızı olmadığı sürece kahverengi tarzında akıntılar normal kabul ediliyor artık