Sarekrlngc Gebelik takibi yapmaları lazım. Beni ne aradılar ne sordular. 23. haftada e-nabızdan aile hekimimi değiştirdim, yeni hekimim aradı neden değiştirdiniz diye, evimi taşıdım, 23 haftalık gebeyim dedim sisteme ilk kez giriş yaptılar. Eski hekim aradı bu sefer tutuştu niye haber vermedin diyor. Halbuki onların arayıp sorması lazım ben ne bileyim haber vermem gerektiğini. İlk gebeliğim. Para cezası alıyorlarmış sisteme bildirmedikleri için. Hatta gebe olmasak bile 15. yaşından sonra her kadını 6 ayda bir aramaları gerekiyormuş.