Merhaba 2. Sezeryanım olacak aradan 2 yıl geçti şuan 37+2 haftalığız ❤️
Liya0103 Bende çok merak ediyorum doktor 39 haftada dedi bana
Liya0103 banada 39 gibi,bekleyebildiğimiz kadar beklicez dedi.
Liya0103 Benimki de 2.sezaryanim olacak🙈ama 10yil geçti arası.bakalim hayırlısı olsun
Liya0103 ikinci sezeryanimi 37.4 yapmisti doktorum abisiyle arasinda 13 yaş var😁
Liya0103 38+3 te olmustum 2.sezeryanı
Liya0103 bende 37+2 haftalık hamileyim 38+5 gün verdi