prensesannesi__ Denizmavisi22 valak bende tahammül bile edemiyorum hiç bı şeye hiç kimseye herşeye sinirleniyorum 😔😔
Denizmavisi22 prensesannesi__ hakikaten gemileri yakmadan Atlatabilsek bu süreci hayırlısıyla alsak bebişlerimizi kucağımıza 🙏🙏
prensesannesi__ Denizmavisi22 evet yaa bazen coook sakin oluyorum ama genelde çok sinirli bu bide kaygıdan kaynaklaniyo galiba ya ne olcak nasıl olcak düşünceleri içinde geçen zaman sonucu oluyo da olabilir 😊