Betul-2 15+1 de doktora gittim cinsiyet icin ultrasonda 15+3 cikti ve bebegin bacakları kapaliydi göstermedi doktorumuz erkege benziyo dedi acaba kemik yapisindanmi anladı degisirmi ki sevinemiyorum net konusamadigi icin
Suheyla06 Betul-2 değişebilir bence biraz daha bekleyin derim benim kızım 14 haftalıkken gösterdi bacaklarını ayırmış baya göstermişti 😂
annee27 Betul-2 degisir onemli olan bacak arasi oglumda kiz dedi kemik yapisndan tahminimce kizimda da erkek demislerdi 😅
Betul-2 Suheyla06 büssürü sey yedim gitmeden tatlı gene hic kımıldamadı kapatmis bacaklarini yatiyodu 😂
Ayazali Betul-2 Aynn benimkide kız a benziyor bekleyelim demişti..18.haftada net belli oldu..bir kızım olacak ♥️