Fatmaiii Kızlar ben 13+5 im arada karnımda böyle ağrı gibi kasılmalar oluyor anlık oluyor geçiyor neden oşabilir sizce fikri olan var mı?
casminnss Fatmaiii daha dün bunun için hastaneye gittim korkup bende çok uzun süreli olduğu için. Rahim ve bebiş büyüdüğü için oluyormuş.
Fatmaiii casminnss ay evet benim de uzun süredir ara ara oluyor onada sesli anlık tepkiler gösteriyorum eşim de korkuyor kalpten götürecen beni diye artık onun yanında ses çıkartmıyotum.:)) Teşekkür ederim