Crn1996 Kızlar bugün 30 haftalık olduk bu ara bebek hareket ettikçe tuvalet hissi geliyor sizin de öyle mi acaba baş aşağı durduğu için mi bebek👼🏻
Ebrumihrimah Crn1996 30 haftalikken benim de öyleydi tuvaletten çıkıyordum tekrar giriyordum 😂 doktora gittiğim de dönmüştü şuan 31+3 oldum tuvaletle arkadaş olduk 😂
ecemiko Crn1996 uyumadan önce giriyorum yatağa geçiyorum yine tuvaletim geliyor 😅 bilmiyorum son haftalarda tuvalette mi uyuyup kalacağım 😅🙈
Crn1996 Ebrumihrimah günümün büyük kısmını tuvalette geçiriyorum sadece ben mi böyleyim acaba diyorum yalnız olmadığıma sevindim😁 gerçi doktor baş aşağı olduğu için tuvalet hissi yapar demişti ☺️
meri_2015 evden bir yere çıkmayagör hazırlanana kadar 4 mü olur 5 mi olur tuvalete girdiğim 30+4 olduk şu an hastaneye gidiyoruz kontrole araç sallandıkça bana bi fenalık geliyor 🤣🤣
Ebrumihrimah meri_2015 markete gitmek için aşağıya iniyorum tam site dışına cikicam hop bı sıkışıklık hissi geliyor geri yukarı cikiyorum😂 2 defa böyle oldu markete gitmekten vazgeçtim
34_21_23 Crn1996 ay bazen rahat ediyorum ama bazende herhalde mesanemle oynuyor hiç olacak gibi değil daha tuvaletten odaya geçmeden sanki tekrar geliyormuş hissi 😀😀
Hatice4446 Crn1996 evet bebeğinizin ayakları aşağıda olduğu için öyle oluyor ben 28 haftalığım Bahadır yaşıyorum bu sorunu ☺️☺️
Crn1996 Hatice4446 başı aşağıdaymış en son doktora gittiğimde canım ama o da baskı yapıyor idrar kesesine herhalde ☺️