Merhabalar, Yolk kesesi normalinden büyük dedi doktorum o yüzden sağlıklı bir gebelik olduğunu düşünmediğini söyledi zaten bebeğin kalp ritmi de normal değil dedi daha sonra ben başka bir doktora gittim aynı gün içerisinde oda kalp atışını gözlemledi ve normal olabileceğini söyledi çünkü daha çok küçük dedi ama benim aklım yolk kesesinin normalin üstünde olduğunda kaldı sınır 5,5 mm imiş bende 9 mm ölçü doktor daha önce böyle bir sıkıntı yaşayan var mı ?