10 haftalık hamileyim. Vajinal kültür alındı sonuç candida mantarı çıktı. Cuma günü doktora gideceğim ama öncesinde internetten ılık suya karbonat döküp 10 dakika içinde oturunca geçirdiğini yazmışlar. Doğal yolları denemek faydalı olur mu ? Bu yöntemi deneyen var mı ? Sizler nasıl geçirdiniz mantarı ? Çok fazla kokulu akıntım var.