gulbay90 Merhaba hanımlar Erzincan merkez kuaför önerisi lazım. Buraya taşınalı 7 ay oldu ama çevrem hiç yok soracağım kimsede yok. Doğuma da az kaldı artık o kadar bakımsız kaldım ki güvenilir iyi bir kuaför keşfetmek istiyorum tavsiyeleriniz var mı?
Aselvera gulbay90 Offf aynı ben 9 ay oldu geleli eşimin taini dolayısıyla🤦🏻♀️😕bizim mahallede de Rabia parlak kuaför var güzel o da mimar Sinan mahallesi siz hangi mahalledesiniz
ebrr1048 gulbay90 çarşıda garanti bankasından sonra belmar market var büyük hemen yanında kalıyor kafelerin üst katı
Aselvera gulbay90 ya bende Özgür beye gidiyorum Allah hayırlısıyla kucağına almak nasip etsin 28.haftam benim de
ebrr1048 Aselvera bende Özgür beye gidiyorum kimi duysam Özgür beye gidiyo 😅 randavu bulmak bile ne kadar zor telefonla arayınca çok yoğun 😄
gulbay90 bozkurt_19 yok canım sezeryan değil gebelik şekeri çıktı bundan dolayı suni ile erken doğum olacak.
Duygu8990 ebrr1048 merhabalar, ben de özgür beye gitmeyi düşünüyorum iletişimde olabileceğim bir doktora ihtiyacım var çünkü ilçedeyim ve her an hastaneye gidemiyorum. Özgür beye ulaşmak zor mu olur?
ebrr1048 Aselvera yok canm ben Tunceli pülümürdeyim eşim askeri personel hastane ve ihtiyaçlar için Erzincan’a geliyoruz
bozkurt_19 gulbay90 yaa hayırlısı ile kucagına alın inşallah bende 36 haftadayım beklemedeyiz bakalım ☺️
dlnyny gulbay90 gebelik şekeri olunca sezaryen olmuyor mu? Ablamda gebelikte şeker çıkmıştı da genel anestezi ile sezaryen olmuştu aklıma takıldı şimdi
gulbay90 ebrr1048 37 de karar veriliyor 38 olunca da yapılıyor. Bebeğin gelişimine bağlı herkeste farklı olabiliyor tabi