supermommm Canını sıkma olurmu bende geçen hafta pztsi yaptırdım 524 çıktı dün yaptırdım 1342 çıktı şaşırdım sorduğumda bizim makinamız böyle sonuç veriyor normal dedi doktor kese gördü.Apar topar dün memlekete geldik doktor baktı dediki kese gördümu diğer doktor evet dedim baktı baktı baya bir şey var ama dış gebelik gibi dedi kese istenilen yerde değil dedi.Betanda az yükselmiş dedi anlattım durumu ama birdaha istedi 4090 çıktı.Normal görünüyor dedi bakicaz tekrar dedi.devlette yada sağlık ocağında hep aynı yerde yaptırın kan testinizi farkli çıkabiliyor ne yazıkki.Ama çok başında olduğu için artış normal gibime geldi.Cok zor beklemesi her dk düşünmesi araştırması yıpratıyor biliyorum 😔Mutlaka hep doktor kontrolünde olun başından beri.Burda bazı anneler yazıyor işte 6 haftalık olsun gidicem doktora garanti olsun keseyi görim falan diye Allah korusun bir şey olsa haberi olmayacak son dk ya kadar.Allah’a sığınmaktan başka hiçbir çaremiz yok.Umarim sağlıklı bebislerimiz olur🤲