Zeynepn Kızlar 2 gündür bel ve sırt ağrısı başladı. Doktora gitmek istiyorum ama en erken perşembeye randevu verdiler. Lekelenme filan yok. Muhtemelen normal ağrılar ama insan yinede endişe ediyor. Bunun gibi sorunları olan var mı aranızda.
arzubldk Zeynepn benim var 13. Haftam hem belim hem kasıklarım ağrıyor normal süreç kanaman olmadıkça bişey olmaz 🍓
Nesityyy Zeynepn var canım bennn 🙈sırtım belim çok agrio bizde 8+3 olduk ama ağrılar normal canını skma😊bide arada benim kasık ağrılarimda oluyo oda normalmiş doktoruma sordum ben..
lentil Zeynepn bende 8+1 aynılarını ve ekstra kasık ağrısı yaşıyorum ama normaldir bence. Eğer kafanızın takıldığı birşey olursa youtube da kağan kocatepe nin videolarına bakın derim
Zeynepn Nesityyy ani harekette kasık batması oluyor benimde. İşte kanamam olmasın da ağrılara razıyım