bademsekeri42 Öyle canım vala orasida öyle. Aslında bu benim üçüncü gebeliğim ve diğer iki çocuğumda da tutmuştum ve çok şükür bir sorun çıkmamıştı o yüzden tutarsam bişey olmaz diyorum
Aslında her gebelik farklı diğerlerinde bisey olmadi diye bunda da bisey olmucak anlamına da gelmiyor onu da biliyorum. 😊Bakalım artık Bu yorumundan sonra tekrar düşünürüm çok sağol canım 🥰