Merhabalar ben 13+2 haftalık hamileyim. Pco vardı hamile kalmadan önce glifor 1000 mg kullanıyordum şuan hamileyim devam etmelimiyim. Doktorum kalp atışından ilacı bırak dedi fakat insülin direnci bebeğe zarar verir diye çok korkuyorum. Benimle aynı durumda olanlar varım neler yaptınız.bazı doktorlar Doğuma kadar kullan diyor benim doktorun bırak diyor be yapacağımı şaşırdım