Canım önce aç karına gitmelisin. Aç iken kan alıyorlar. Sonra sana eczaneden glikoz içeceği aldırıyor. Onu iciyosun. İçeceği içip üzerinden bir saat geçince tekrar ikinci kanı alıyorlar. Sonra bir saat daha bekleyip üçüncü kanı alıyorlar. Ama bu süreçte hicbisiy yememen gerekiyor. Üçüncü kanı verdikten sonra bitiriyor zaten o zaman bisiler yiyebiliyosun. Bu kadar 😊😊😊 bende yaptırdım geçenki kontrolde