Şu tarama testlerini neden bebeği aldırmaya bağlıyorlar aklım almıyor bi türlü. Sanki yaptırınca zorla bebeği alacaklar. Hangi devirde yaşıyoruz yapmayın ya. Tabikide bebeğinin herşeyini önceden öğrenmelisin. Bi sorun varsa Neden doğduğunda öğrenesin ki. Sonra üzüntüden sütün kesilecek bebeğine de bakamicaksın. Ben yaptırdım. Yaptırınca bişi kaybetmiyosun. Evet kesin değil ama bir fikir veriyo. Eğer şüphelenirse doktor fetal dna yaptırırsın. O %99 sonuç veriyo. Mesela bende Eğer bi sorun çıksaydı tabiki de üzülürdüm ama kendimi toparladıktan sonra araştırırım herşeyi öğrenirm doğduğunda da ona göre davranırım dedim, son dakika bebeğimin down sendromlu olduğunu öğrenmek ne kadar zor hayali bile..