BilgehanRdvn Slmmmm… Arkadaşlar 4sezeryanı kaçıncı haftada alıyorlar hiç konuşmadık daha erken diye 22haftayim ama erken alınıyor diye duydum bide riskim var kanamam oldu diye 1aydir yatıyorum 4sezeryan olanlar yada bilgisi olanlar bilgi verebilirler mi
BilgehanRdvn Merveee34 sağdan soldan he bı agzidan bişey söylüyorlar cidden insanın pskolojisi bozuluyor siz kaç haftaliksinz nasıl gidiyor hamileliginiz
Merveee34 BilgehanRdvn bulantılar dışında suanlık bir sıkıntım yok canım .10 haftalığım . İlk başlar doktorlar hep kürtaj teklif etti skar gebelik dediler . Araştırmaya gittim ayrıntılı usgyle baktılar çok şükür öyle değilmiş .iyi ki de aldırmamışım . Birde benim kan pıhtılaşmam var hergün iğne yapıyorum ..Doğumdan çok korkuyorum . Bitane doktor bana bir sürü risk saydı . Ama bu gittiğim doktor içimi çok rahatlattı çok olumlu konuştu . İnsAllah sorunsuz bir şekilde yavrularımıza kavuşuruz 🤲🏻❤️
BilgehanRdvn Merveee34 bu haftalarda mide bulantısı tavan yapiyor malesef ama onlar iyinolsunda midemiz bulansin razıyım yani ben her gün hastanelik oluyordum ilaca rağmen günde on defa çıkarıyordum iki iki serum yiyordum yani şimdiye kadar var bulantılar eskiye göre hafifledi tabi çok şükür ama hala ilaç kullanıyorum
Merveee34 BilgehanRdvn boşver canım internetten de hiç araştırma orda öyle yazıyor diye öyle olacak değil .6 .sezeryan yapan Bile var ..bol bol duamızı edelim 🤲🏻
Merveee34 BilgehanRdvn öyle tabi canım .ben diğerlerinde hiç bulantı yaşamadım böyle . Bunda mahvoldum ya ilaç biraz rahatlatıyor sabahları iyim ama aksama doğru ölüyoruö resmen gerçi bir iki gündür iyiyim akşamları az da olsa yiyebiliyorum biran önce bulantılar bitsin diye bekliyorum artık 🤲🏻
Hazal_hazar Diktorunuza sormazsanız soylemezler benimde riksli 4.sezeryan olucak nasip olursa ben sordu esim yurt disinda tahmini dogum tarihimiz nedir diye on bes yirmi gun geriye atarak tarih verdi erken dogum olma ihtimali olmaz ise dendi
gokhande Benimde 4. Gebeliğim ama sezaryen değil benim Allah sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin inşallah 🥰
BilgehanRdvn Merveee34 aynen canım tabiki 7ciyi yapan bile varmış ama işte insan korkuyor hakkımızda hayırlısni versin rabbim inşallah 🤲🙏