Hanımlar bugün hastanede ayakta beklerken biraz başım döndü gözüm karardı sonra oturdum biraz geçti doktorun yanına girdim çıktım sonra karşı ki eczaneye girdik orası da küçük havasız maske zaten beni bunaltıyor bu arada aç karınla gitmiştim tahlil isterler diye hastaneden neyse eczanede birden gözüm karardı basım döndü beni oturttular elinde ki çantayı yere atmışım sallanmışım böyle kafam öne eğilmiş ama hatırlamıyorum beni oturttular maskemi çıkardım kapıyı açtılar bir de çikolata yedim sonra kendime geldim ilk defa oluyor böyle birşey sizce tansiyonum mu düştü , şekerim mi düştü neden böyle olmuş olabilir saat 10 civarıydı normalde zaten kahvaltıyı 11 lerde yaparım maske kapalı ortam falan mı bunalttı anlayamadım