Burcum SevDin aa aynıymışız 35+5 teyim ben de🙈😊 sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah çok az zaman kaldı🙏🏻
Merrcimek MerveSara Yunanistanda yunanlılar bir sene bebek diyorlarmkş. İsmi vaftiz ederken koyuyorlarmış 😁 Arkadaşım yunan o anlatmıştı
MerveSara Merrcimek Öyle de çocuk seçmiş olmuyor ki .😆 İsim konusunun bu kadar zor olacağını hiç düşünmezdim .🙄😁
Merrcimek MerveSara 1 sene daha zaman kazanıyorlar sadece 😁 inşallah içine sinen bir isim bulursun canım
Buketar Biz de Allah nasip ederse Yavuz Alp koyacağız oğlumuzun adını, iki ismin de anlamı çooook güzel bence 😍
gokturksmom Biz de göktürk koyacağız eşim çok istiyo ama her duyan çok ağır bir isim diyor sizce nasıl kızlar Göktürk
esmaozan gokturksmom benim eşimde bi ara göktürk e taktı kafayı ama ağır degıl asil bir isimdir içiniz rahat olsun bnce 😉