Annecik_ metehaninannesiii yoo sakıncalı değil ancak sık tüketmediğin bir şeyse çok yeme miden rahatsız olmasın
hirahamza65 metehaninannesiii hiçte sakıncalı degil hele köy hindisiyse on numara valla protein kaynağı
metehaninannesiii Annecik_ yok kuzum sürekli tüketmiyoruz en son hamile kalmadan once yemiştim yarın kayinvalidemgil yemeğe çağırdılar hindi eti yapacakmış düdüklü tencere de ona göre yiyim yada yemeyim diye sormuştum
Annecik_ metehaninannesiii devamlı yediğim bir şey olduğu için az yerdim normalde yiyorum ama hamileyken bazen insana bazı yiyecekler dokunuyor o yüzden dedim endişe edecek bir şey yok afiyet olsunn
hirahamza65 metehaninannesiii valla gönül rahatlığıyla ye bizde kaynanam göderiyor hep gönderse yaparım 🤣🤣🤣
tazeanne123_ metehaninannesiii aynen az yiyebilirsin derisini cikartip pişir ama bakteri uretiyo hamilelikte dikkatli olmak gerek