Bu olayda gelin aşırı suçlu evet ama en çok kızıdıgım şey 9 çocugu olan bir kadını böyle bir kadının eline mecbur bırakmak. Yazıklar olsun o çocuklarına. İnsan hiç mi anlamaz annesinin kötü oldugunu. Allahım bizim evlatlarımızı Salih evlatlar kılsın.