Kızlaar bugün tam 32. Haftaya girdik. 30. Haftadan sonra zaman çok hızlı geçmeye başladı sanki, hergün heyecanla uyanıyorum. Sürekli bir telaş içindeyim. Daha hastane çantamı bile hazırlamadım bazı şeylere geç kalmış gibi hissediyorum. Sizler ne durumdasınız? Erkek bebekler geç doğar diyorlar sizde durum nasıl ☺️