Merveff benim de fazlaydı 37+4 bugün hala da fazla. Ayrıntılı ultrasonda fazla olduğunu gördü, şeker yükleme yaptırdı şekerden şüphelendi ama gebelik şekerim çıkmadı. Bebeğim iri, kilosu da boyu da kemik yapısı da. Onun için de olabiliyormuş. Burda zaman içinde diyetle düşenleri filan da okudum ama benim doktorum da şey dedi bana o dönem, orası kapalı bi kutu nasıl su azalsın ordan 🤷🏻♀️ bilemedim ki ya her doktor farklı bi yorum getiriyor. Sizin doktorunuz da sağolsun felaket tellalı gibiymiş. Önce bi detaylıya girseniz, şeker mi değil mi netleşse filan ihtimalleri eledikten sonra organ problemlerine değinseymiş iyiymiş. Gebelik zaten her şeyden şüphelendiriyor bizi, 5 mayısa kadar atmış içinize kurdu resmen. İçinizi ferah tutun siz 🌺 Sıkça rastlanıyor su fazlalığına, ve genel olarak ciddi problem teşkil etmiyor. Yalnız değilsiniz 💕