Buseyvz Arkadaşlar merhaba bugün bizim 40. Günümüz kırk banyosu bugün mü yapılıyor ve kırkımız bugün mü çıkmış oluyor yarın mı herkes farklı söylüyor 😊
Alize1 Buseyvz düşünüyorum şimdi biz ilk bebeğimde 40indan bir gün sonra mi yapmıştık diye ama hatırlayamadım 😅😅😅 5 yıl oldu. Sanırım 40in olduğu gün yaoiyoliyor yinede yalnış olmasin
Senmerve Buseyvz 40 banyosunu yaptıgın gün çıkıyor canım bana yapılanlar biraz tuhaf gelmişti 40 ımız çıktıktan sonra ilk hangi eve gidiyosak çocuga orda un sürüyolardı arnına çenesine bana anlamsız gelmişti kırılmasınlar diye biley diyememiştim
Buseyvz Alize1 yaa benim de ilk olunca bilemiyorum farklı farklı söylenince de aklım karıştı buraya sorayım dedim, teşekkür ederim canım benim bilen çıkar inşaallah 😂
Buseyvz Senmerve Teşekkür ederim canım 🤗 Benim kanamam devam ettiği için ben yapamıcam ama bebeğime bugün yaptırayım o zaman, aaa çok tuhafmış 😂
Senmerve Buseyvz biyere gidersen yaparlarsa şaşırma genelde yaşlılar yapıyo evde aile büyükleir varsa falan