Kizlar karnimda putur putur kızarıklıklar vardi asiri kasintim ve deri dokuntum oluyordu cildiyeye gittim madecassol ve locoderm verdi catlaklar olusmaya baslamis onlarda alerji yapmış sizce faydasi olur mu kizariklik ve catlaklarim azalir mi yada tamamen kaybilur mu izleri